![]() |
Eric de Haan Eric de Haan is een gekend specialist in Service Excellence en feedbackmanagement. Hij helpt organisaties hun klantgevoeligheid te ontwikkelen als voorzitter van de Stichting Gouden Oor en oprichter van het Service Excellence Institute. Ook publiceerde Eric recent samen met Jean Pierre Thomassen het boek ‘Customer Experience, van Cult naar Cultuur’. Met de Stichting Gouden Oor ondersteunt Eric organisaties bij het luisteren naar klanten en het versterken van klantrelaties. Met zijn expertise bevordert hij een cultuur van succes en groei binnen organisaties. |
![]() |
Prof. dr. Mirella Kleijnen Hoogleraar prof. dr. Mirella Kleijnen is expert op het gebied van customer experience management, innovatie-adoptie, en digitale marketing. Ze promoveerde aan de Universiteit Maastricht en heeft sindsdien baanbrekend onderzoek gepubliceerd in toonaangevende academische tijdschriften. Haar recente werk richt zich op gezondheidsmarketing, waarbij ze theorie en praktijk combineert door middel van samenwerkingen met bedrijven. Kleijnen is een gepassioneerde docent, actief in zowel bachelor- als masterprogramma's, en sinds 2019 vice decaan Onderwijs aan de School of Business and Economics in Amsterdam. |
![]() |
Nico Rijkhoff Bijna 10 jaar vervulde Nico Rijkhoff de rol van Brand Director bij Ziggo en hij was ruim 4 jaar directeur marketing bij de NPO. Nico heeft veel ervaring en kennis op het gebied van merk- en marketingstrategie. In het hier en nu is Nico vooral een wavemaker die positief kritisch en creatief nadenkt over hoe de betrokkenheid en binding van medewerkers kan groeien door de klant meer centraal te stellen en het merk eromheen te bouwen. |
![]() |
Daan Noordeloos Daan Noordeloos is expert op het gebied van organisatiecultuur en verandermanagement en oprichter van zijn bedrijf Due North. Hij richt zich op het aanpakken van cultuurproblemen binnen organisaties door middel van de unieke GROWTH Method©, die efficiënte, duurzame veranderingen teweegbrengt zonder dat er grootschalige programma's nodig zijn. |